Thursday, January 19, 2012

Dia

aku kenal dia masa aku diploma tapi time tu aku ngan dia tak bertegur sebab masing2 ada ego sendiri.. tapi time degree aku ngan dia dah start bertegur tapi masa rasa awkward tuk lepak or borak .. tapi masa aku part 4 diploma aku dah semakin rapat dengan dia and bertambah rapat lepas kita orang pergi 1 kem kat jb.. since tu lah aku ngan dia makin rapat.. and now aku dah part 6 degree, aku dah tak ramai kawan kat segamat ni sebab semua budak batch aku dah grad.. alhamdulillah dia ada kat segamat sebab dia 1 batch bawah aku.. so dia selalu ada dengan aku.. tapi lepas ni kita orang dah practical.. mngkin kita orang dah jarang jumpa and bila jumpa dah tak macam sekarang ni.. tapi aku bersyukur sangat sebab mengenali dia.. each time aku pandang n borak ngan dia, aku rasa macam aku borak depan cermin, mungkin sebab kita orang ada minat yang sama.. hope persahabatan kami xterhenti di sini..

No comments:

Post a Comment