Saturday, January 21, 2012

Last Day in SEGAMAT

today is my last day in SEGAMAT before i start my internship program this coming January 30... i dont know how i want too describe what i feel right now.. terlalu banyak sangat perasaan yang berada di kepala aku ni...

semua orang cakap yang aku patut happy sebab dah abes belajar, yes i admit it yang aku memang happy sebab dah habis belajar but at the same time, deep in my heart aku rasa sangat sedih nak tinggal kan bumi segamat ni... 5 tahun aku kat sini.. susah senang, suka duka semua aku dah rasa kat sini,, daripada aku kosong sampai lah aku dah boleh tahu sedikit sebanyak tentang hidup ni.. hurmmm..


macam-macam yang telah aku pelajari kat segamat ni, daripada di dalam kelas hingga lah yang di luar kelas.. macam2 perangai manusia yang pelik aku dah jumpa kat segamat ni.. yang baik, yang jahat yang aneh semua nya ada.. tapi mereka semua lah yang menjadi kan aku sekarang ni...

5 tahun tu memang lah tak lama, tapi apa yang aku dapat selama 5 tahun kat Segamat ni memang tiada apa yang dapat mengganti kan nya... tapi setiap yang kita dapat, pasti kita akan hilang kan.. tiada apa yang kekal di dalam dunia ini kecuali Dia yang Maha Esa...

Selamat Tinggal Segamat.. jumpa lagi bila aku datang untuk berjumpa advisor aku ti.. aku akan merindui mu Segamat.. :'(


No comments:

Post a Comment