Tuesday, November 29, 2011

Twitter



rasanya dah terlalu lama aku xupdated blog aku .. terlalu busy ngan hidup aku maybe.. haha

mungkin most of u dah tau apa itu "TWITTER".. sekarang ni twitter adalah salah satu kawan baik aku... kat situ lah tempat aku melepak, bhermesra, mencari kenalan baru dan juga tempat aku meluah kan perasaan..

ramai kawan2 aku yang kau aku ni terlalu obses dengan twitter even my lecturer call me "TWITTERHOLIC".. tapi bagi aku xkisah lah apa pun gelaran orang nak bagi kat aku sebab aku selesa dengan twitter..

kat twitter ni lah aku dapat berkenalan dengan ramai kenalan baru and aku rasa twitter ni dah amcam part of my life.. boleh gila rasa nya kalau sehari tak tweet or tak tau apa2 pun isu semasa kat TimeLIne aku tu..its sound crazy kan.. but yeahhh thats me.. :)




No comments:

Post a Comment