Tuesday, November 29, 2011

KEM KAIZEN

KEM KAIZEN atau pun aku gelar nya sebagai kem biadab sebab kita orang tertipu dengan kem ni... lebih kurang seramai 106 student Finance telah pergi ke KEM ni.. ni adalah gara2 ugutan dari lecturer PERSONAL FINANCE kita orang yang memaksa kami pergi.. sebenar nya dia cakap volunteer tapi siapa yang tak pergi kena buat presentation kat MASS CLASS.. so memang tak lah kan kita orang nak buat presention..

Firstly aku tak expect langsung yang kem aku join tu akan menjadi seteruk tu.. NO PHONE n NO CIGARETTE.. INSANE RIGHT... sampai2 je kat KEM tu dorang dah suruh serah kan semua phone kat urusetia, time tu aku dah rasa fuckup gila.. then lepas selasai activity malam tu, semua pelajar lelaki di panggil balik sebab nak suruh serah kan semua rokok yang kita orang ada... damn man..

dengan segala activity yang memang mencabar kesabaran mental dan fizikal.. -_____-"..

activity paling xboleh diterima oleh akal aku ialah SUNGAI ASID.. dia buat activity tu kat tempat terbuka pada jam 11:30am hingga 1:00pm.. memang nak membunuh orang tu nama nya... padahal game tu boleh dibuat di dalan dewan or tempat berbumbung... memang kejam gila dorang semua tu..

but thanx to GOD sebab dak2 sem 5 ada modul finishing school on sunday.. so kita orang hanya perlu pergi kem tu till saturday je.. kalau sampai ahad aku rasa ada beberapa orang student kompem dah mati sebab kena seksa kat KEM KAIZEN tu.. :)

xbanyak pic dapat di ambil sebab semua phone telah dirampas.. so memang xada apa2 kenangan tok semua activity tu... ti aku akan cuba dapat kan gambar2 kat kem kaizen tu dari lecturer pengiring.. :))








No comments:

Post a Comment